Вимоги до сучасного
уроку
Сучасний
урок – це такий урок, який відповідає нинішнім вимогам
підготовки конкурентоспроможного випускника. Але що ж впливає на
“сучасність” уроку? Для того, щоб зрозуміти це ми
спробуємо для початку з’ясувати які ознаки властиві для
сучасних уроків. Для початку розглянемо вимоги до сучасного
уроку.
Дидактичні вимоги:
1. чітке формулювання освітніх задач, визначення місця в загальній
системі уроків;
2. визначення оптимального змісту уроку у відповідності до навчальної
програми;
3. прогнозування рівня засвоєння учнями наукових знань, сформованості
вмінь та навичок;
4. вибір найбільш раціональних методів, прийомів та засобів
навчання;
5. реалізація в ході уроку усіх дидактичних принципів;
створення умов успішного навчання.
Психологічні вимоги:
1. проектування розвитку учнів в рамках вивчення конкретного навчального
предмету та конкретного уроку;
2. врахування у цільовій установці уроку психологічного завдання
вивчення теми та результатів, досягнутих раніше;
3. використання окремих засобів психолого-педагогічного впливу та
методичних прийомів.
Гігієнічні вимоги:
1. температурний режим;
2. фізико-хімічні властивості повітря (необхідність
провітрювання);
3. освітлення має бути достатнім;
4. зміна видів діяльності (задля уникнення перевтоми);
5. дотримання правильної робочої пози під час сидіння;
6. проведення фізкультхвилинок;
7. відповідність стільців та парт зросту школярів.
Вимоги до техніки проведення уроку:
1. урок має бути емоційним, викликати цікавість до навчання та
виховувати потребу в знаннях;
2. темп і ритм уроку мають бути оптимальними, дії вчителя та учнів
завершеними;
3. необхідно встановити повний контакт у взаємодії вчителя та
учнів;
4. домінувати має атмосфера доброзичливості та активної творчої
праці;
5. слід забезпечити дотримання єдиного
ор
|