Головна
Реєстрація
Вхід
П`ятниця
22.11.2024
00:55
Вітаю Вас Гість | RSS
Персональний сайт Заболотнюк Марії Григорівни

Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [2]
Досвід роботи вчителя [3]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 129

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Каталог статей 
Головна » Статті » Мої статті

Досвід роботи

Використання мультимедійних презентацій

на уроках української мови та літератури

                                                                                                                  Вчитель  української мови  і літератури

                                                                                                                     Багринівської ЗОШ І – ІІІ ст.

                                                                                                   Заболотнюк  М.Г.                                                                                                                                                              

              В  часи невпинного процесу глобалізації, коли весь світ швидкими темпами автоматизує, комп’ютеризує всі  сфери життя шкільна освіта не може залишатись осторонь цих процесів. Комп'ютерні технології — справжня знахідка для маніпулювання з інформаційним простором. Коли ми (вчителі) навчимо свідомо і творчо працювати в інформаційному просторі, то полегшимо формування в учнів ефективних стратегій мислення, що сприятиме підвищенню їх самооцінки, впевненості у своїх силах. Крім того, інформаційні технології поліпшують ерудицію дитини.
            Можливості використання комп'ютерних технологій безмежні. Проведення уроків, які пов'язані з мовленнєвою діяльністю учнів, можна подати на комп'ютері. Так, уроки аудіювання у 5-му класі ефективніше проводити в електронному варіанті. На комп'ютері прослуховується текст і пропонуються запитання з чотирма варіантами відповідей, актуальні будуть різноманітні аудіо - , відеозаписи творів, фільми, вистави, ціквми є і слухові диктанти, прочитані  професійними акторами, та ін.                                    

            Живучи в епоху інформаційних технологій, ми, освітяни, прагнемо навчити розумно використовувати ці технології .Тому для цього потрібно самому досконало оволодіти ними. Для вчителів нашої школи найоптимальнішими були такі етапи оволодіння цими технологіями:  вивчення нових інформаційних технологій; розгляд застосування нових інформаційних технологій зокрема, мультимедійних у навчанні. 

        У своїй роботі вчителі української мови і літератури  Багринівської ЗОШ мови надають перевагу використанню створених власних уроків, зокрема мультимедійних супроводів. Прикладом цьому є створення цікавих презентацій з теми: «Література рідного краю» у рамках районного семінару вчителів української мови і літератури,  ряд  уроків з української літератури з мультимедійним супроводом у 10 класі , різноманітні презентації для урокі засоєння нових знань з української мови тощо...     Також вчителі нашої школи своїй практичні діяльності   використовують презентації, створені за допомогою програми Power Point, зокрема такі їх види:  презентації для лекційного викладу матеріалу; презентації для повторювально-узагальнюючих уроків; презентації для підсумкових уроків. Слід зазначити про дидактичні можливості мультимедійних засобів навчання, що використовуються на уроках: посилення мотивації навчання;активізація навчальної діяльності учнів, посилення їх ролі як суб’єкта навчання діяльності;індивідуалізація процесу навчання, використання основних і допоміжних навчальних впливів, розширення меж самостійної діяльності школярів; урізноманітнення форм подання інформації; урізноманітнення типів навчальних завдань;створення навчального середовища, яке забезпечує "занурення" учня в уявний світ, у певні соціальні і виробничі ситуації;постійне застосування ігрових прийомів;забезпечення негайного зворотного зв’язку, можливість рефлексії;- можливість відтворення фрагмента учбової діяльності. Ми переконані, що систематичне використання комп’ютера на уроці, зокрема систем  презентацій, сприяє наступному: підвищенню якісного рівня використання наочності на уроці;  зростанню продуктивності уроку;  реалізації міжпредметних зв’язків;  уможливленню організації проектної діяльності учнів зі створення навчальних програм під керуванням учителів інформатики та української мови;  логічному викладу навчального матеріалу ,покращенню взаємин "учень-учитель".

     Вважаємо, що головне завдання використання ІКТ у процесі вивчення української мови й літератури – підвищити пізнавальний інтерес учнів до вивчення предмета, ефективність його опанування школярами. 

 

(Матеріал був надрукований в освітньому виданні "Освіта Буковини")

 

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: MARIijechka (30.11.2014)
Переглядів: 461 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Багринівська ЗОШ
  • Депаратамент освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації
  • Інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Управління освіти Глибоцької райдержадміністрації
  • Новововчинецький НВК

  • Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz